5T6 fyller en månad

Idag har bloggen 5T6 funnits i en månad.

Det firar vi med brainstorming. Jag önskar att du skriver en kommentar på det här inlägget där du kommer med förslag på förbättringar av bloggen. Ordet är fritt och du får komma med vilka seriösa, galna, lekfulla eller kritiska kommentarer du vill, så länge dom är kreativa.

7 kommentarer on “5T6 fyller en månad”

  1. Olav/boningen skriver:

    Grattis!

    Jag föreslår färg eller någon bild ibland. Dessutom tycker jag att det skulle vara roligare med mer styrda och personliga intervjuer.

  2. Konrad skriver:

    Jag satt oxå och funderade på om man skulle kunna använda någon bild ibland. Dock gillar jag den enkla stilen som blir utan bilder så jag är lite kluven i den frågan. Oavsett vilket så är bloggen trevlig läsning så jag ger tummen upp och tackar för ditt engagemang.

    • Sankt Leon skriver:

      Precis som du skriver så har jag medvetet valt att inte ha med bilder. Jag gillar, precis som du, det rena och enkla med bloggen utan bilder.

      Dessutom hänvisar jag till andra sidor och bloggar där det finns bilder. Jag gillar tanken att skicka vidare besökare till andra fina hemsidor med rollspel.

  3. kosta skriver:

    Satt och titta på intervjun om oss och insåg att du behöver göra något åt formateringen – det är jobbigt att läsa för mans er knappt frågorna eller när specifika personer svara. Kanske använda underrubriker och fetstil där.

    • Sankt Leon skriver:

      Kollar på det omgående och jag håller med dig. Tanken var att vara konsekvent men det är dags att sätta det bästa alternativet före konservatism.


Kommentera

